3 Ocak 2009 Cumartesi

Taşındık

Selamlar,
Bir vakit eski adı "Sanduka" olan bu blogda bir arkadaşımdan duyduğum bir sözü, yanına bir eşek fotoğrafı ekleyip paylaşmıştım. Yanda görünen eşek kardeşimiz odur. Sözü söyleyen değil de sözde rol alan arkadaşımız. Ben çok sevdim kendisini ve blogun ismini cismini onunla ilişkilendirmek istedim. Söz de şöyleydi; "Kararsız eşek bozuk saat gibidir, ileri gidecem derken geri kalır". Belki geçici belki kalıcı bir durum ama şimdilik böyle.

"Sanduka"yı takip eden var mıydı bilmiyorum ama şu anda pek önem taşımıyor bu. Bir süredir birşey yazamıyordum zaten. Aralıklarla yazdıklarımı siliyordum. Pişman olduğumdan değil ama sanki zamanı arada bir baştan almaya çalışıyorum. Tanıdığım biri ya da birileri bunları okuduğu için yazılanların hep orda olmalarından rahatsız oluyorum. Yazmış olmanın mı yazmamış olmanın mı daha iyi olduğuna karar veremiyorum. Yazılanları hissetmemiş olmak gibi bir durum sözkonusu olmadığından bu konuya hiç girmiyorum. Bu durumda içinde bulunduğum duruma yakışır bir adrese taşınmak daha iyi olur belki.

Umarım öyle olur ve umarım yazarım birşeyler. Ve umarım bazen benim için çok anlam taşıyan bu blog keyifli bir hale gelir.

Hiç yorum yok: