22 Temmuz 2009 Çarşamba

Sooon .. kiii .. üüç .... döört ....












Şınav mekik felan çekiyorum,
Oyalıyor.

Vadide yürüyorum,
Oyalıyor.

Kitap okuyorum oyalıyor.

Televizyon felan,
Oyalıyor.

Yemek yapıp yiyorum,
Koltukta kestiriyorum,
Kayıt, miks, düzenleme yapıyorum,
İşe gidip geliyorum,
Bazen gitmiyorum,
Bazen gelmiyorum,
Arkadaşlarla çıkıyorum,
İçiyorum,
Alışveriş yapıyorum,
Hayal kuruyorum...

Hepsi oyalıyor.

Çok oyalandım gibi geliyor bazen,
Bazen de gelmiyor,

Ama gelse de gelmese de birşey bulup oyalanıyorum,

Evet bu da oyalıyor.

3 yorum:

copolitik dedi ki...

oyalanmasan ne olurdu?

Kararsız Eşek dedi ki...

Vakit geçmezdi sanırım.

Ya da geçerdi de ben sıkılırdım.

Belki de hiç sıkılmazdım,
Çünkü oyalanmasam öleceğim günü bekliyor olmazdım...
Yaşıyor olurdum büyük olasılıkla.

Ama ne farkeder, hepsi aynı kapıya çıkmıyor mu?

Hem zaten,
Keyifli bir oyalanma benimkisi.
Yaşamı andıran,
Ama biraz kenarından kenarından..
Bazen de tam ortasından,
Kimseye çaktırmadan...

copolitik dedi ki...

oyalanmak tek seçenek gibi