1 Şubat 2009 Pazar

Başka Biri

Selamını geri alabilir mi insan?

Sözler var ki ağızdan çıkar ve dönmezler geri.
Her kelimede eksilirsin, azalırsın.
Sıra sıra düşünceler uçar kafanda...
Pişmanlık .. yalnızlık .. utanç ...
Kendini bir an uçurumun kenarında görürsün,
Korkarsın.
Bir an sonra çölün ortasındasındır
Atlamak istersin ama yer yoktur, uzaktır.

İstemeyerek terkedersin sevdiğini.
Hiç söz etmeden...
Açıklamadan..
Sokaklarda yürürken,
Geçmişi hatırlarsın.
Geçmiştir artık. Daha fazla geçmiş.

Son sıgaranı içerken düşünürsün..
Daha gerçek birşey var mı hayatta?
İçime çektiğim dumandan daha gerçek birşey yaşadım mı?

Ben değildim, O'ydu terkeden dersin.
Gidiyorum dediğimde kal demeyendi beni iten.

"Güzel dünya
Bana karşı biraz olsun insaflı olamaz mısın?
Biraz daha adil.
Ben ki değer bilirim,
Acı çekerim ama geri gelirim hep.
Sınayacak tek ben mi varım şu koca boşlukta.
Bari sebebini bileyim.." dersin.

İnsanın kaderini kabullenmesi çok zor.
Başına gelenleri kader olarak kabullenmesi çok zor.
Delirme hakkı olmadan yaşaması çok zor.
Saçmalama hakkını kendinde görmemesi çok zor.

Selamını geri alabilir mi insan?
Alamaz.

Başka biri olabilir mi?
Başka biri.
Ya da sadece biri..

Galiba o da olmuyor.

1 yorum:

copolitik dedi ki...

önüne bırakılmış bir hediye paketi.. rafyayı çözersin, bantları kesersin, paketi açarsın, hediyeyi görürsün..beğenmek, beğenmemek, sevinmek, bayılmak, burun kıvırmak, oturup ağlamak sana kalmış. paketi katlayıp saklamak, buruşturup çöpe atmak sanak kalmış. içindeki sürprizi yiyip bitirmek, giymek, bi yerine sürmek, koyup karşına bakmak sana kalmış. bunların herhangi birini sen seçebilirsin, ama içindeki hayatın sana armağanı, bi onu seçemiyosun işte